etikete

Vsak nov produkt na tržišču najprej potrebuje dobro promocijo, da se ljudje sploh seznanijo z njim. Brez vsakršne reklame ljudje pač ne morejo vedeti, da ste ravnokar lansirali nov namaz iz čokolade, ovsene kosmiče za zajtrk, zobno pasto ali karkoli že. Dobro oblikovana etiketa lahko poskrbi, da bo vaš izdelek izstopal na trgovskih policah, zato ga bodo kupci zagotovo opazili in se odločili za njegov nakup.

Načrtovanje promocije izdelka bi se moralo začeti že nekoliko prej, preden se nov produkt sploh pojavi na trgovskih policah. Razmisliti bi namreč morali, na kakšen način nameravate oglaševati svoj izdelek – boste na ulici delili vizitke, kataloge, morda boste pripravili promocijska darila, denimo koledarje ali kaj podobnega, bi morda raje uporabili jumbo plakate, ki bi jih postavili na strateško pomembna mesta … Načinov promocije je zares ogromno, zato morate le izbrati tistega, ki bi najbolj učinkovito promoviral vaš izdelek. Ko pa se izdelek enkrat znajde na trgovskih policah, je potrebno poskrbeti, da ga kupci opazijo. Za ta namen so odlične etikete – oblikujte etikete, ki bodo izstopale in bodo kupcem takoj padle v oči. Poslužite se izstopajočih barv (a naj te ne bodejo preveč v oči, saj to lahko kupce prej odvrne od nakupa kot pa jih prepriča v nakup), dodajte kakšno sličico, ki kar najbolje in v najlepši luči prikazuje vaš izdelek, nikakor pa ne etiketo ne pozabite napisati ime izdelka in nekaj vaših kontaktnih podatkov, da bodo lahko ljudje tudi na internetu ali pa po telefonu preverili, kaj vse še imate v ponudbi. Če želite, da bo etiketa unikatna, lahko dodate še nekaj svojega, povsem edinstvenega. Pri oblikovanju etiket vam lahko pomagajo tudi zaposleni v tiskarnah, grafičnih delavnicah ipd.

Dobra promocija je ključ do prodajnega uspeha, ni pa to vse. Za to, da bi se vaš izdelek dobro prodajal je treba poskrbeti, da bo izstopal na trgovskih policah. Le na ta način bodo namreč kupci hitro zagledali nov izdelek in ga kupili.